donderdag 6 februari 2014

Nails ~ Swatch Yes Love nr. W1121 enn Essence 06 Crack me! Pearly Pink


Vandaag heb ik echt een super mooie baby roze kleur voor jullie van Yes Love.

En daarbij heb ik een leuke combinatie gemaakt met een cracking lak van Essence.

Zijn jullie al nieuwsgierig?????!!!

Lees snel verder!


Zelf ben ik niet echt van de roze, maar ik zeg eerlijk dit is een hele mooie baby roze kleur van Yes Love, het is nr. W1121





Na 2 lagen is deze lak al heel mooi dekkend, ik zelf ben er helemaal weg van!









Deze lak heeft ook weer het zelfde kwastje als de voorgaande lakken van Yes Love die is eerder heb geswatcht.



Op deze mooie roze lak heb ik met Essence Crack me! Pearly Pink een leuke French Manicure gemaakt!




En ook deze lak van Essence heeft een heel mooi kwastje waar je lekker mee kan lakken!

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden?

Geen opmerkingen: