donderdag 2 januari 2014

Nails ~ Wijzigen nagelvorm (nail shape)

Als eerste wil ik iedereen een heel gezond, mooi en gelukkig nieuwjaar wensen!

De feestdagen heb ik lekker met m'n vriend en familie doorgebracht.

Aangezien je dan druk bezig bent met van alles en nog wat, willen er ook nog wel eens wat nagels sneuvelen of stukjes ervan afbreken.


Dit is ook bij mij gebeurt en daarom heb ik besloten om de vorm van mijn nagels te veranderen! 

Je hebt verschillende nagel vormen:

















Dit is hoe mijn nagels waren:


Als je dan kijkt naar de foto hierboven met de nagelvormen, zie je dat mijn nagels de vorm Squoval hadden.

Dit is een combinatie van Oval en Square!








Zoals jullie op de volgend foto kunnen zien heb ik een nagel waar het hoekje is afgebroken:



Dus toen bedacht ik me, dat ik dan maar de vorm van mijn nagels moest gaan veranderen! 

Ik had op YouTube al een paar leuke Almond nagels gezien en besloot om m'n nagels maar te vijlen in de Almond-shape





En zie hieronder mijn nagels in de Almond-Shape:



Althans, het is meer een combinatie van de Oval en Almond shape, maar ik ben er best blij mee.

En een groot voordeel ervan is, je nagels breken en/of scheuren iets minder snel!







Wat vinden jullie van mijn nieuwe nagels?
Welke vorm gaat jullie voorkeur uit??

1 opmerking:

Bibi's Homemade Happiness zei

Mijn voorkeur gaat uit naar de ovale vorm. Ik heb het eea qua vorm uitgeprobeerd maar ovaal bevalt mijn het beste. Ik ben ze nu vanaf half september aan het laten groeien...en zit nu op de 4mm en ben er blij mee...veel plezier met je nagels!