dinsdag 31 december 2013

Nails ~ Oud & Nieuw NailArt (New Years Eve)


De laatste dag van het jaar is aangebroken!

En natuurlijk heb ik voor deze avond/nacht een NaiArt gemaakt, ik hoop dat jullie 't leuk vinden.

Deze NailArt is redelijk simpel, dus zullen we maar beginnen:



Ik ben begonnen met het aanbrengen als basis op de nagels met de gouden lak van Safari, en daar overheen Gold Digger van China Glaze. Op de ringvinger heb ik Black van KOH aangebracht.





* Ik ben begonnen met op de ringvinger een french lijntje te maken met Gold
   Digger van China Glaze
;
* Daarna heb ik met witte acrylverf de chapange glazen gaan maken;* Vervolgens heb ik de inhoud gemaakt met een gouden striper:
Ten slotte heb ik als laatste nog met fuchsia acrylverf 2014 op de
   middelvinger gemaakt.
 


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en vrolijk 2014!!




Geen opmerkingen: