donderdag 26 december 2013

Nails ~ Mijn kerstnagels


Hebben jullie allemaal een lekkere 1e kerstdag gehad?

Ik wel heb heerlijk met m'n familie 1e kerstdag gevierd!
Vandaag ben ik lekker met m'n lief thuis.

Nu wil ik graag met jullie mijn kerst nagels delen.




Ik zat echt te twijfelen welke NailArt ik zou maken op mijn nagels, toen ben ik naar mijn outfit gaan kijken en heb ik m'n nagels daar op aangepast.

Zoals jullie kunnen zien is mijn vestje donkergrijs met zilveren glitters, dus ook mijn nagels in die trend gemaakt.

Dit is een hele simpele NailArt:


Als basis voor op mijn nagels heb ik Kuala Lumpur van Herôme gebruikt.
Daarna ben ik met Glistening Snow van China Glaze kleine beetjes gaan aanbrengen bij de nagelriem, vervolgens de kwast goed afstrijken en dan vanuit de nagelriem de glitterlak uitstrijken naar de nagel tip, zodat je een soort ombre effect krijgt.

Dat is het meer hoef je niet te doen en dan heb je toch mooie feestelijke nagels, deze kan je bijvoorbeeld ook maken voor oud & nieuw.


Wat vinden jullie van mijn feest/kerstnagels?
Ik ben ook heel benieuwd naar jullie feest/kerst nagels!
Dus ik vind het leuk als jullie een foto van jullie nagels opsturen naar:
healthbodynailsfun@gmail.com
En dan maak ik een overzicht van jullie nagels!

Nog een Fijne 2e Kerstdag!





Geen opmerkingen: