vrijdag 20 december 2013

Nails ~ Kerstnagels #3



Vandaag een redelijke makkelijke Kerst NailArt.

Een NailArt met Christmas Bells.

Zoals jullie kunnen zien heb ik maar 2 soorten lak gebruikt.

Hieronder zien jullie weer stap voor stap hoe deze NailArt is gemaakt.



Ik ben begonnen met de ringvinger deze heb ik gelakt in een mooie shimmer groen  King of Greens van Catrice en de rest van de nagels heb ik alleen de nagel tips gedaan met Drive In van China Glaze. Dit hoeft niet zo heel precies en netjes bij de smile line.



* Ik ben begonnen met witte acrylverf en een dottingtool op de rode tips bij de
   smile line allemaal stippen te maken, aan elkaar een beetje over elkaar
   zodat je het effect krijgt van de kerstmuts of de kerst laarsjes
;
* Daarna ben ik op de ringvinger verder gegaan met het maken van 2
   kerstklokken met witte acryl verf en een NailArt penseel;
* Vervolgens nadat
   de verf droog is ben ik er nog weer met een  zilver (acrylverf) overheen
   gegaan, zodat de klokjes een mooie duidelijke zilveren kleur hebben;
* Met de rode lak Drive In van Chine glaze heb ik met een dottingtool en
   penseeltje heb ik het strikje gemaakt;
* Ten slotte heb ik als laatste nog met zwarte acrylverf en de NailArt penseel
   de klokken en de strik omlijnd zodat het duidelijker uitkomt, deze stap hoeft
   niet.


Tip: als je het te moeilijk vind om met de hand deze klokken te maken kan je natuurlijk ook een leuke kerst nagelsticker gebruiken


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.




Geen opmerkingen: