maandag 16 december 2013

Nails ~ Kerstnagels #1


Ja ja de Kerstdagen komen eraan en dat kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder Kerst NailArt!

Dus heb ik een aantal nailarts voor jullie gemaakt.

En vandaag beginnen we met Mr. Snowman.




Als basis heb ik op de tips en de gehele ringvinger de kleur Icy Princess van Essence.



* Ik ben begonnen om met witte acrylverf en een dotingtool wat diverse
   puntjes op de French tips te zetten
;
* Op de ringvinger ben ik met witte acrylverf en een nailart kwast begonnen
   om twee rondjes op elkaar te maken, het begin van Mr. Snowman 
;
* Even laten drogen en daarna nog een laag verf over de rondjes zodat het
   mooi wit wordt;
* Vervolgens ben ik op de andere nagels begonnen met een sneeuwvlokje
   te maken;
* Daarna ben ik met groene acrylverf de sjaal gaan maken van Mr. Snowman;
* Met zwarte acrylverf heb ik een dun lijntje gemaakt om Mr. Snowman heen;
* Verder met de zwarte acryverf de ogen en de knopen gemaakt, met dunne
   lijntjes de mond en de wenkbrauwen;
* De hoed is makkelijk je zet met de zwarte verf een dikke lijn op het hoofd en
   daarop weer een zwarte vierkant;
* Ten slotte heb ik als laatste met oranje acrylverf de neus gemaakt
.






Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: