donderdag 5 december 2013

Nails ~ Herfst nagels #3



Vandaag heb ik weer een leuke Herfst NailArt voor jullie!

Dit is een hele simpele maar  wel weer een Frenche Manicure NailArt!
Bestaande uit 4 lakjes.





Voor de French tip heb ik gebruikt de lakje van: Essence Italian LoverLathi van W.I.C collectie Peaceful Finland van Herôme, Sally Hansen  Glazed Sand  en van John van G Cosmetics nr. 39! Dit zijn 4 mooie warme kleuren, wat voor mij mooi bij de Herfst past!




* Ik ben begonnen om met de Italian Lover van Essence een schuine tip te
   maken
;
* Dit heb ik even laten drogen voordat ik met de lak van Herôme Lahti nog een
   schuine rand maak, maar laat wel een streepje van de eerste lak over
;
* nadat ik ook die laag heb laten drogen ben ik vervolgens met de Glazed
   Sand van Sally Hansen nog een schuine streep gaan maken;
* Ten slotte heb ik als laatste laag de nr. 39 gebruikt van John van G
   Cosmetics.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: