donderdag 14 november 2013

Nails ~ Swatch en NailArt Sally Hansen Champange Nr. 22



Laatst heb ik bij de Big Bazaar een aantal lakjes gekocht. Zie voor meer info mijn shoplog.

Waaronder ook deze van Sally Hansen, vind dit zo'n mooi lakje dat ik deze meteen dezelfde dag heb aangebracht.





Dit is een mooie parelmoer achtige licht bruin roze kleur genaamd Sally Hansen Hard as Nails Champagne:

Ik houd wel een beetje van parelmoer achtige lakjes.
dit zijn kleuren die je makkelijk naar het werk kan dragen/of naar etentjes en gala's!

En dit is natuurlijk ook een mooie warme kleur die goed bij de Herfst past.

deze lak is na 2 laagjes mooi dekkend. Staat ook op het flesje 2 of 3 laagjes aanbrengen, het heeft ook een fijne kwast.


Zoals jullie kunnen zien op de eerste foto heb ik er ook meteen een kleine draai aan gegeven en heb op mijn wijs- en ringvinger een glitter laagje aangebracht.
Dit heb ik gedaan met de glitterlak van Paris Memories nr. 253.













Ik vind dit zelf wel een geslaagde combinatie.

Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden?
En houden jullie ook van Parelmoer?

Geen opmerkingen: