maandag 7 oktober 2013

Nails ~ stap voor stap een simpele herfst nailart

De Herfst is weer begonnen we kunnen nog een paar dagen genieten van het heerlijke zonnetje voordat het ook echt herfstachtig weer wordt.

Dit is een simpele lichte
Herfst NailArt. 


Zoals jullie kunnen zien heb ik een French Manicure NailArt gemaakt, hieronder laat ik je stap voor stap zien hoe deze NailArt is gemaakt.


Voor de French tip heb ik gebruikt Lathi van W.I.C collectie Peaceful Finland van Herôme! Ik vind dit een hele mooie beige/grijze crème kleur, wat voor mij mooi bij de Herfst past!


* Ik ben begonnen met het maken van de French tip;
* Daarna heb ik met een witte striper de bloem blaadjes gemaakt op mijn
   ringvinger
;
* Vervolgens heb ik met een oranje glitter striper wat kleinere bloem blaadjes
   gemaakt in de witte bloemblaadjes;
* Op de rest van de nagels heb ik met de witte striper aan de linker zijde rond
   de tip 3 streepjes gezet;
* Daarna ook nog met de oranje glitter striper tussen de witte streepjes in twee
   streepjes gezet;
Tot slot heb ik in het midden van de bloem (hart) een  rhinestone geplaatst.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: