maandag 21 oktober 2013

Nails ~ Pink Ribbon NailArt



Zoals jullie weten is Oktober de maand van Pink Ribbon!

Dit kan ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij laten gaan!

Dus heb ik een mooie maar simpele helemaal roze Pink Ribbon NailArt gemaakt!





Voor  deze Pink Ribbon NailArt Heb ik 2 kleuren roze gebruikt van China Glaze: Dance Baby en Fuchsia Fanatic en een glitterlak van Etos: Effect Nails nr. 0511!


















* Ik ben begonnen met het lakken van mijn ringvingers in een fuchsia roze
   kleur
;
* De rest van de nagels heb ik roze gelakt;
* Daarna heb ik op een spons de twee kleuren lak aangebracht en ben dit op
   de roze nagels gaan sponzen; 
* Vervolgens heb ik op de ringvingers met roze acrylverf het Pink Ribbon
   lintje gemaakt;
Tot slot heb ik op de overige nagels een roze glitterlak aangebracht.


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.


Geen opmerkingen: