maandag 28 oktober 2013

Nails ~ Herfst nagels #2

Vandaag heb ik weer een leuke Herfst NailArt voor jullie!

Deze ziet er misschien wat ingewikkeld uit, maar dit valt wel mee.

Zoals jullie kunnen zien heb ik deze NailArt gemaakt op die mooie Herfst combinatie die ik jullie al eerder heb laten zien.

Voor deze NailArt heb ik alleen Acryl verf gebruikt.



Ik ga deze NailArt even in 2 delen doen:

We beginnen met het Herfstblad, zie hieronder stap voor stap hoe je een Herfstblad maakt:



* Ik ben begonnen met de Acryl verf kleuren groen, geel en oranje gebruikt, ik
   deze 
kleuren gemixt totdat ik de goede bruine kleur had gevonden;
* Daarna heb ik met een detail kwastje via bovenstaande stappen op mijn
   duim, middelvinger en pink dit blad gemaakt
;
* Vervolgens heb ik met met de zelfde kwast en op de zelfde vingers wat losse
   blaadjes gemaakt;

Deel 2:

* Op de wijs en ringvinger heb ik met de striper kwast 2 strepen naar beneden
   gemaakt en onderin bij de nageltip nog een horizontale streep gemaakt;
Tot slot heb ik met een dottingtool diverse stippen gezet tegen de lijntjes
   aan
.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: