woensdag 30 oktober 2013

Nails ~ Halloween NailArt



Morgen is het Halloween, Halloween is een feest die vooral in Ierland, Engeland, USA en Canada wordt gevierd. Het is een Keltisch Allerheiligen feest! Dus ik dacht laat ik ook een Halloween NailArt maken.

Mijn NailArt is geïnspireerd door Robin Moses. Robin Moses is een geweldige NailArt Artiest, door op haar naam te klikken kom je bij haar YouTube kanaal. Check it out, want het is zeker de moeite waard!!

Ik ben dus door 1 van haar filmpjes geïnspireerd en heb er mijn eigen draai aan gegeven.

Het is een vrij simpele NailArt, maar je heb er wel wat geduld voor nodig!







De basis lakken die ik gebruikt heb zijn: For Bright Guys C02 van Catrice een mooie Neon oranje en Black 136 van Koh een mooie glanzende zwarte lak.
Boven op de laag van
Catrice For Bright Guys, heb ik een mooie oranje glitterlaag van Essence Nail Colour 3 Dancing in the Streets gedaan.



Vervolgens ben ik begonnen met de NailArt op de oranje nagels:


* Ik ben begonnen met het maken van de gradiënt tip, ik heb wat zwarte lak
   op een sponsje gedaan en ben de tips gaan maken
;
* Daarna heb ik met zilveren glitter lak van Trind op een sponsje gedaan en
   ben over m'n zwarte gradiënt gegaan;
* Vervolgens heb ik wat zwarte acryl verf gepakt en ben met de "waaier"
   kwast wat lichte strepen gaan maken over de zwart/glitter gradiënt;
* Op de middelvingers heb ik een spinnetje gemaakt, dit doe je als volgt:
   je maakt een grote stip, vervolgens zet je er een klein stipje voor met een
  dottintool of kwastje en daarna maak je met streepjes de pootjes van de spin;


Nu gaan we verder met de zwarte nagels op de ringvinger:

* Ik ben begonnen met het mengen van een witte en gele acryl verf om een
   hele lichte geel witte kleur te krijgen voor de basis van deze katten ogen;
* Daarna heb ik met een lichte kleur groen rondjes gemaakt in de gele basis;
* Vervolgens heb ik met zwarte acryl verf een wat dikker streepje in het
   groene rondje gezet;
Tot slot heb ik naast het zwarte streepje als detail met witte acryl verf een
   heel dun streepje gemaakt
.


Vergeet niet een Topcoat aan te brengen om je NailArt te beschermen en je bent klaar!!



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Gaan jullie nog wat leuks doen met Halloween?
Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: