donderdag 26 september 2013

Nails ~ Snel drogende Topcoat Seche Vite

Kennen jullie dit gevoel ook: Je hebt je nagels gelakt, een mooie nailart erop gedaan, topcoat erover heen en dan maar wachten en wachten totdat je nagels droog en uitgehard zijn!!

Dit is nu voorbij met de Topcoat van Seche Vite:

Ik had al eerder verhalen gehoord over deze top coat, maar ja eerst zelf testen en dan geloven!  Van de week m'n flesje binnen gekregen met de post en ja dan maar meteen uitproberen!

Dus na m'n nagels te hebben gelakt en voorzien te hebben van NailArt, de top coat van Seche Vite aangebracht!

En ik ben dan een heel sceptische iemand, zo van ja zal wel, maar ik was verbaasd, m'n lak was droog en uitgehard!!!! Ik heb er meteen van alles meegedaan, zoals: flink op m'n nagel drukken, met m'n nagel ergens tegen aan stoten, een nagel in m'n lak duwen enz.

Je zag niks geen krasje, alleen maar een mooie glanzende gelakte nagel!! En je nagels blijven ook nog eens een paar dagen mooi zonder te chippen!!

Dus dit is echt een aanrader, ik ben verkocht!!
O.a. te koop bij Enchantra!


Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!
Kennen jullie dit product al?
En wat vinden jullie dan van deze topcoat?

Geen opmerkingen: