donderdag 22 augustus 2013

Nails ~ Re-Cue zomerse NailArt



Eerder dit jaar heb ik al eens een Review gemaakt over de nagelstickers van
Re-cue.

Coolnails verkoopt deze nagel stickers als enige in Nederland!! Coolnails was zo enthousiast en vroeg of ik voor haar meer van dat soort subtiele NailArt wil maken. Ik voelde mij natuurlijk enorm vereerd en ben daarmee aan de slag gegaan.





Dus ben ik begonnen met een paar leuke zomerse NailArt:



Zo zie je dat je dus met deze mooie nagelstickers van Re-cue hele leuke simpele zomerse NailArt kan maken.

Deze nagelstickers van Re-cue kosten momenteel: €5,49 per stuk
En zijn alleen te bestellen bij www.coolnails.nl 

Geloof mij zijn het geld echt waard!!
Ze blijven net zolang zitten totdat jij ze er weer af haald;
Je voelt ze eigenlijk bijna niet eens op je nagel zitten;
En je hoeft absoluut niet bang te zijn dat er 1 van je nagel af gaat!!

Als jullie wat van deze Re-cue NailArt stap voor stap willen zien laat het dan even via de opmerkingen of per e-mail weten!

Gaan jullie na aanleiding van deze foto's deze nagelstickers gebruiken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.




Geen opmerkingen: