zaterdag 10 augustus 2013

Nails ~ Catrice ~Heavy Metallilac



Ik heb nu net een kleur op m'n nagels gedaan voor een NailArt waar ik mee bezig ben en wil deze toch even heel graag met jullie delen.

Het gaat om de kleur nr.: 800 van Catrice: Heavy Metallilac

Normaal ben ik niet zo van de opvallende kleuren, ik hou meer van de zachte pastel kleurtjes.
Maar toen ik deze kleur eenmaal op m'n nagels had gedaan, kreeg ik toch echt even het WAUW effect. Dus dacht deze moet ik ook even met jullie delen!!




Dit is een mooie paarse metallic kleur!
Genaamd: Heavy Metallilac nr. 800
De lak heeft een hele een wat dikke platte kwast, waar je goed je nagels mee kan lakken!
De lak is na 2 lagen dekkend!

Volgens mij is dit nog wel een lakje uit de oude collectie van Catrice, dus ik weet niet zeker of deze nog verkrijgbaar is!


Ben erg benieuwd wat jullie van deze kleur vinden?

Geen opmerkingen: