woensdag 31 juli 2013

Health ~ Benefiet Damian zn gevecht tegen de ziekte van Menkes & Metakids 28-07-2013


Afgelopen zondag 28-07-2013 is er een Benefiet geweest voor Damian z'n gevecht tegen de ziekte van Menkes en de stichting Metakids.

Aan deze benefiet heb ik met mijn nagelstudio Amazing-Nails4You ook mijn medewerking geschonken.



Damian is mijn kleine neefje die de stofwisselingsziekte Menkes heeft. Café het Steegje (hier komt mijn zusje geregeld) hoorde dit verhaal en besloot een Benefiet te organiseren!! De stichting Metakids is een stichting die fondsen werft voor onderzoek naar de diverse stofwisselingsziektes.
   Damian & z'n moeder

Toen ik te horen kreeg dat dit werd georganiseerd en ze mensen zochten die ook mee wilden, zei ik meteen JA!! 
Dus ben ik volop aan de slag gegaan!! Een leuke prijslijst gemaakt en een bijpassende Nailart verzonnen!! 


En dit was dan mijn hoekje:

Het was afgelopen zondag echt een super dag voor m'n neefje en z'n ouders!! Zo was er een bbq, waren er een aantal zangers (waaronder Johan Kettenburg (ja, ja, Mr Bloed, Zweet en Tranen himself), een veiling en natuurlijk de toegangskaartverkoop!! Verder zijn flink in het zonnetje gezet en we hebben met ze allen een super leuk bedrag opgehaald voor Metakids!!

Hierbij wil ik nogmaals Café het Steegje bedanken voor hun inzet en organisatie!! In 1 woord GEWELDIG!!


Geen opmerkingen: