woensdag 26 juni 2013

Nails ~ Mijn NailArt voor een winactie





Laatst heb ik mee gedaan met een Winactie van BeautyNailsFun.
De opdracht was om een NailArt te maken waar alle eigenschappen van het blog en de website in terug te zien zijn.

En ik ben met dit ontwerp gekomen! 
Ik zal jullie stap voor stap laten zien hoe deze NailArt is gemaakt!


Eerst heb ik natuurlijk een beetje research gedaan: 
* hoe ziet de site eruit;
* wat zijn de eisen van de winactie, zoals bijvoorbeeld het strikje, deze moest in de NailArt
   terug komen.


Hiermee ben ik aan de slag gegaan.
Je zal zien dat dit een vrij simpele NailArt is!

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met Kuala Lumpur van Herôme en de ringvinger met Dance Baby van China Glaze.


* Ik heb de nagel gelakt in een grijze en roze kleur;
* Daarna heb ik een grijze striper op de roze nagel een aantal verticale
   strepen gemaakt
;
* Vervolgens heb ik met roze acryl verf en een dunne detail kwast de curls
   gemaakt
;
* Daarna heb ik met de kleur Fuchsia Fanatic van china Glaze de roze balk
   gemaakt op de ringvinger (sorry vergeten een foto te maken);
* Tot slot heb ik met een zwarte acryl verf het strikje gemaakt en met wat wit
   nog een paar accenten geplaatst.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 



Hoe vinden jullie het? Hebben jullie ook mee gedaan aan deze winactie?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: