zondag 2 juni 2013

Health ~ Nieuwe Pickwick thee

Hebben jullie de nieuwe theeën van Pickwick al gezien??? Ik was van de week even in de AH en liep langs het Thee schap en wat zag ik daar:



















Nieuwe smaken en verpakkingen thee van Pickwick!! 

Ik had deze nog niet gezien dus heb ik er maar meteen 4 mee naar huis genomen!
Het zijn vierkante platte dozen en ze doen een beetje Wellness aan!
Dus ik ben de binnenkant gaan bekijken:





Zodra je de doos dan open doet, komt er een heerlijke geur uit en staat er een tekst op.
Deze tekst doet inderdaad heel erg veel aan Wellness denken!!








Hieronder zie je de teksten van dichtbij:






Als je alleen de teksten al leest ontspan je helemaal!
Dus heel benieuwd hoe deze theeën dan smaken!













Vervolgens ben ik gaan kijken wat voor theezakjes het zijn:
 

Zoals je kan zien zijn de zakjes heel netjes verpakt in plastic, en de zakjes bestaan uit een heel mooi satijnachtig zakje!!

Ik heb al de mogelijkheid gehad om ze te proeven en ik vind ze heerlijk. Het zijn inderdaad echt theeën om te relaxen, dus bijvoorbeeld bij een heerlijk bad, een manicure, een massage of ander Wellness momentje. Je kan ze natuurlijk drinken wanneer je wilt.

Het is zeker een aanrader om deze theeën een keer uit te proberen


Wat vinden jullie ervan?
Gaan jullie deze theeën ook uitproberen?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.








Geen opmerkingen: