woensdag 15 mei 2013

Nails ~ NOTD een leuke maar hele simpele NailArt

Ik zat te bedenken wat ik voor NailArt moest gaan maken voor bij m'n Duimnagel, die is voorzien van een nieuwe Acryl NailArt.

Dus dacht ik laat ik maar ongeveer in de zelfde trent verder gaan........

Dus ben ik voor jullie met een leuke vrolijke maar hele simpele NailArt gekomen!



Natuurlijke kan je bij deze NailArt ook andere kleuren gebruiken.





Dit is hoe mijn duimnagel er momenteel uitziet!! Gemaakt met groene en zalm kleurige glitter Acryl!!

En met stripers en een dottingtool heb ik de rest van de NailArt gemaakt.







Voor mijn nagels heb ik gebruikt Upper green side & Stop for an ice cream  beide van Essence!






* De French Manicure heb ik gemaakt met behulp van Upper green side van
   Essence en een spons, ik heb wat lak op de spons gesmeerd en ben toen een 
   French gaan sponsen op m'n nagels;
* Daarna ben ik met de lak Stop for an ice cream van Essence over de gehele
   nagel gegaan
;
Tot slot heb ik met een roze striper de lijntjes gemaakt.



Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.





Geen opmerkingen: