vrijdag 10 mei 2013

Nails ~ Nailart Cherry Blossom


Dit keer heb ik een leuke, vrolijke NailArt gemaakt: Cherry Blossom!!

Er zijn een heleboel diverse soorten manieren en uitvoeringen van deze NailArt.

Het is ook een hele simpele NailArt die je met heel veel diverse kleuren kan maken.


Ik heb gekozen voor deze uitvoering, omdat dit goed past bij mijn Duimnagel!!

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met Modern Romance van Essence, een mooi perzik lakje met een creamy finish. Deze heeft 2 a 3 laagjes nodig!



* Ik heb de nagel gelakt in een mooi perzik kleurtje;
* Daarna heb ik met een zwarte striper de takken op alle nagels gemaakt;
* Vervolgens heb ik met een paarse lak  en een dottingtool een aantal stippen
   gezet in de vorm van een bloemblaadje
;
* Tot slot heb ik met een witte lak wat stipjes gezet die het hart vormen van de
   bloem en daarnaast nog wat losse stipjes her en der
.


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Hebben jullie zelf wel eens Cherry Blossom gemaakt?
Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: