zondag 19 mei 2013

Body ~ Vaseline Intensive Care hand & Nail Cream


Vaseline Intensive Care hand & Nail Cream 


Mijn mening na gebruik van 7 dagen:
De handcrème trekt goed in. Mijn handen voelen meteen soepel en zacht aan. 
Of het de nagels versterkt durf ik niet te zeggen, want ik heb van mezelf al vrij stevige nagels, maar de crème houd wel de nagelriem mooi soepel. 
Ingrediënten en werking van de crème: 
De crème bevat goede bestanddelen zoals melkproteïnen en Aloë Vera die ervoor zorgen dat je nagels met 50% worden versterkt en dat het je huid soepel maakt. De crème trekt snel in en maakt de handen soepel en zacht.
Pluspunten:

* De producten van Vaseline zijn niet duur zo'n tussen de €2,- en €5,-
   (ligt aan de verpakking

* De ingrediënten melkproteïnen en Aloë Vera
* Trekt snel in
* Versterkt de nagels

Minpunten:

* ik kan geen minpunt verzinnen

Dit is een handige crème voor als je regelmatig op een dag je handen wast.
En voor zover ik kan zien, werkt het ook goed tegen een droge huid.




Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Geen opmerkingen: