maandag 13 mei 2013

Body ~ Kneipp Amandel-Argan doucholie

Ik ben een Kneipp fan!! Waarom ben ik een Kneipp fan:
Omdat de producten van Kneipp zeep en conserveermiddelen vrij zijn, er met natuurlijke en verzorgende werkstoffen wordt gewerkt en ze tegen dierproeven zijn! 


Ik gebruik nu een Doucheolie van Kneipp en deze wil ik heel graag met jullie delen:


Ik wil deze doucheolie graag met jullie delen, omdat ik er helemaal blij mee ben!! :-)
Het maakt je huid super zacht en het gehydrateerd super!!

Deze doucheolie bestaat uit 70% natuurlijke oliën. Namelijk de Amandel olie en Argan olie.
Amandelolie kennen we natuurlijke allemaal, deze word ook veel gebruikt in nagelriemolie

Maar Argan olie is voor de meeste mensen nog een onbekende olie.
Argan olie is afkomstig uit Marroko, in Marokko wordt deze olie al eeuwen lang gebruikt.
Het wordt gemaakt van de vruchten van de Marrokaanse Argan boom!
Deze olie heeft een hele goede werking voor de huid.

Voor meer informatie over Arganolie kijk op de site van Argan Bladi Olie

In ieder geval maakt deze doucheolie je huid heerlijk soepel en zacht en het ruikt ook nog super!!

Heb jij dit heerlijke Kneipp product al gespot?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Geen opmerkingen: