zondag 21 april 2013

Nails ~ Lente nagels #3


Dit keer heb ik een leuke NailArt gemaakt met NailArt pennen.

Met NailArt pennen is het heel makkelijk om bloemen, stipjes, blaadjes, streepjes en nog meer andere leuke dingen te maken


Dit is een simpele, leuke, maar toch een subtiele NailArt. Je kan voor deze NailArt ook andere kleurtjes gebruiken!


Ik heb mijn nagels eerst gelakt met Modern Romance van Essence, een mooi perzik lakje met een creamy finish. Deze heeft wel 2 laagjes nodig, zowel voor de hele nagel als de French Manicure laag.

* De French Manicure is heel simpel: De 2 lagen van de Modern Romance van Essence.
   En daarna een glitter lakje erover heen.

Met deze 2 NailArt pennen:






heb ik de volgende NailArt gemaakt:






* Ik heb de nagel gelakt in een mooi perzik kleurtje;
* Daarna heb ik met de paarse NailArt pen de bloem getekend;
* Vervolgens heb ik met de groene NailArt pen de groene blaadjes getekend;
* Tot slot heb ik met een gouden rhinestone geplaatst in het midden van de
   bloem
.


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.

Benieuwd waar je deze NailArt pennen kan kopen!! Neem dan even een kijkje op
Helen's Nails


Hoe vinden jullie het? Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.

Geen opmerkingen: