maandag 15 april 2013

Nails ~ Lente nagels #2

Laatst zagen jullie al de Shop log voorbij komen van de leuke Essence lakjes die ik heb gekocht.

Hiermee heb ik ook weer een leuke NailArt gemaakt.

Dit is een simpele, leuke, maar toch een subtiele NailArt. Je kan voor deze NailArt ook andere kleurtjes gebruiken!




Ik heb mijn nagels eerst gelakt met Natural Shade nr 103 van KOH, een mooi parelmoer lakje met een creamy finish. Deze heeft wel 3 laagjes nodig, zowel voor de hele nagel als de French Manicure laag.







Ik laat jullie de NailArt zien van de middelste vinger:

* Ik heb de nagel gelakt in een mooie parelmoer kleur;
* Daarna heb ik met de drie kleuren van Essence Hello Marshmallow,
   Upper Green Side en Modern Romance 3 halve cirkels gemaakt
;
* Vervolgens heb ik met een witte en een zwarte striper diverse lijntjes
   gemaakt en deze opgevuld met wat zilveren glitters, hiervoor heb ik ook een
   striper gebruikt
;
* Tot slot heb ik met een blauwe glitterlak en een dottingtool nog wat stipjes
   gezet
.



Voor de rest van de nagels heb ik met de Natural Shade van KOH een French Manicure gemaakt,
daarna heb ik met behulp van een NailArt kwastje de lijntjes gezet tegen de French Manicure aan (Essence Hello Marshmallow en Modern Romance)
en tot slot nog met de dottingtool de stippen eronder gezet (Essence Upper Green Side).


Hierboven zien jullie het materiaal dat ik gebruikt heb. 
Uiteraard kun je ook andere kleuren gebruiken.


Hoe vinden jullie het? Zou je dit zelf ook op je nagels maken?
Ik ben benieuwd wat jullie van deze NailArt vinden.






Geen opmerkingen: