vrijdag 19 april 2013

Body ~ Kathleen Kay Protecting Hand Cream


Kathleen Kay Protecting Hand Cream



Mijn mening na gebruik van 7 dagen:
De handcrème trekt goed in. Mijn handen voelen meteen soepel en zacht aan. 
M'n handen zien er ook meteen weer mooi uit! Het verzacht en laat uiteindelijk ook de kloofjes en ruwe plekken verdwijnen. Ik vind dit een super handcrème!! 
Ingrediënten en werking van de crème: 
De crème bevat goede bestanddelen: aromatische oliën, mineralen en andere natuurlijke producten die ervoor zorgt dat je huid weer elastisch aanvoelt en er gezond uitziet.
De crème is een verzorgend en voedend en werkt helend, regenererend en stimulerend op de huid en verzacht de ruwe plekjes of kloofjes op de handen.

En is ook zeer geschikt voor de gevoelige huid.
Pluspunten:
* Geschikt voor de gevoelige huid
* Trekt snel in
* Natuurlijke ingrediënten 
* Goed voor hele droge handen
* Handige verpakking

Minpunten:

* De prijs € 11.50, maar je hebt er wel een goede handcrème voor terug;
* Voor zover ik weet alleen via de website van Kathleen Kay te koop.

Dit is een handige crème die je 2x daags aanbrengt. Hij is wel wat aan de dure kant, maar uiteindelijk wel z'n prijs waard!


Ik ben benieuwd naar jullie reactie.


Geen opmerkingen: