zondag 28 april 2013

Body ~ Balea hand en nagel crème


Balea Hand en Nagel crème 



Mijn mening na gebruik van 7 dagen:
De handcrème trekt goed in. Mijn handen voelen meteen soepel en zacht aan. 
Of het de nagels versterkt durf ik niet te zeggen, want ik heb van mezelf al vrij stevige nagels, maar de crème houd wel de nagelriem mooi soepel. 
Ingrediënten en werking van de crème: 
De crème bevat goede bestanddelen zoals Kamille-extract en Panthenol die ervoor zorgen dat je nagels worden versterkt en dat het je huid soepel maakt. De crème trekt snel in en maakt de handen soepel en zacht.
Pluspunten:

* De handcrème is te koop bij de Duitse DM drogisterij
* Budgetprijsje van €1.00
* De ingrediënten Kamille-extract en Pathenol
* Trekt snel in
* Handige verpakking

Minpunten:

* is alleen te koop bij de DM drogisterij en deze hebben we helaas niet in Nederland.

Dit is een handige crème voor als je regelmatig op een dag je handen wast.
En voor zover ik kan zien, werkt het ook goed tegen een droge huid.




Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Geen opmerkingen: