woensdag 27 maart 2013

Nails ~ NailArt Lente/Paas nagels ~ Stap voor Stap

Het is lente de zon schijnt, maar het is nog steeds veel te koud buiten brrrr...
Dus ik denk laat ik maar eens wat lente nagels maken!
Aangezien het binnenkort Pasen is, heb ik er een paas variatie van gemaakt ben benieuwd wat jullie er van vinden......

Voor deze NailArt heb ik mijn nagels gelakt in een licht blauwe kleur.

Dit is een kleur van China Glaze: Kinetic Candy
En mijn ringvinger is in een vrolijke gele kleur gelakt van het Budget merk MAX (verkrijgbaar bij de Action)

 


Ik zal hieronder stap voor stap aan jullie laten zien hoe ik dit heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt:

We beginnen met het kuiken:

* Ik heb de nagel van gelakt in een vrolijke gele kleur;
* Daarna met een witte striper de lijntjes gezet voor het ei en ingekleurd;
* Dan met behulp van een dottingtool twee oogjes en een leuk neusje gemaakt.

Nu gaan we verder met de NailArt die op mijn middelste vinger zit:

* De rest van de nagels zijn gelakt met een licht blauwe kleur;
* Op de middelste vinger heb ik striping tape aangebracht;
* Toen heb ik een gradient gemaakt met wat groene lak (New Delhi W.I.C. 
   Herome) over de striping tape, om een soort van gras te krijgen,
   daarna de heb ik de striping tape verwijderd;
* Met behulp van een dottingtool en diverse kleuren lak heb ik wat eitjes 
   gemaakt;
* Tenslotte heb ik uit een carrousel twee haasje gepakt en met behulp van  een
   topcoat deze aangebracht.;
* Voor de rest van de nagels heb ik met witte lak en een dottingtool diverse
    stipjes aan gebracht.


Zoals jullie kunnen zien heb voor deze NailArt ik aardig wat kleurtjes gebruikt, je kan natuurlijk zelf andere kleuren gebruiken.


Dit is een hele simpele NailArt als je de voorbeelden volgt is het goed te doen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! En zou je zoiets ook op je eigen nagels dragen??



Binnenkort volgen er nog meer Lente nagels dus houd het blog in de gaten.....








Geen opmerkingen: