dinsdag 26 maart 2013

Body ~ Handcrème

We gebruiken het allemaal dagelijks: Handcrème!!
Maar wat is nu precies een goede handcrème??


Waar willen we dat een handcrème aan voldoet:
- Dat het de handen soepel en zacht maakt;
- het moet er voor zorgen dat de kloven en ruwe plekjes verdwijnen;
- het moet voedend en hydraterend zijn, zodat onze handen niet uitdrogen;
- dat het een langdurige werking heeft;
- dat het een snel intrekkende crème is;
- en dat het onze  nagels versterkt.


Ik heb een aantal handcrème's voor jullie op een rijtje gezet:




In de aankomende weken zal ik ze stuk voor stuk met jullie doornemen.
Ik test elke handcrème 7 dagen uit.

Ook zijn er nog andere crème's die als handcrème kunnen functioneren:



Ook deze ga ik met jullie doornemen.

Binnenkort begin ik met de handcrème van de supermarkt Deen.

Nieuwsgierig houd dan het blog in de gaten.........






Geen opmerkingen: